miercuri, 8 iunie 2011

Scufita pamfletara - Bunica vrea un dildo

M-a innebunit bunica-mea ! De o saptamana incoace, dupa ce a citit un articol in revista Padureanca, ma tot toaca la cap sa-i cumpar un dildo. Mi-a zis ca ma dezmosteneste daca nu ii aduc unul. Acum, multa avere nu prea are in afara de casuta din poienita si o cutiuta depusa intr-o banca din Bern. In fine, de gura ei (si pentru cutiuta din Bern), m-am dus sa-i cumpar un dildo ca sa scap de nebuna. Insa, in padurea noastra sex-shopurile nu prea apar la fiecare scorbura de drum, asa ca am cautat ceva timp.
Am trecut pe la Alba ca Zapada gandindu-ma ca poate stie ea vreunul valabil, insa nesimtita asta, in afara de castraveti (biologici, bine-înteles, plantati la ea in gradinita) nu cunoaste altceva. Mi-a tinut piciorul vreo ora sa-mi povesteasca mizeriile ei cu printul care, dupa ce i-a tras-o la greu Cenusaresei, a fugit cu Frumoasa Adormita, iar ea Alba ca Zapada, dupa atât futut cu castraveti s-a inverzit rau de tot si mi-a jurat ca o sa-l insele pe Print cu Shrek. Pana la urma urmei, putin imi pasa...
M-am dus sa-i intreb si pe Hans si Gretel, dar astia nu isi mai aminteau fiindca erau beti fleasca (cica casa de turta dulce s-a acrit si a inceput sa emaneze metanoli !)
Dupa ore si ore de bancanit padurea in lung si lat, sa-i gasesc babei dildo, am ajuns si la casuta celor Trei Ursi unde putea a tamâie de la o posta.
"Sa vezi ca au murit ursii !" imi zisei in sine. Ma apropii incet, bagai capul pe usa si ce vazui ? Lupul arunca cu aiazma pe mobile, rafturi, scaune. Ursii erau mandri ca niste pauni si se uitau piosi la lup.
“Aliluia! Aaaaaliluiiiiaaaa! Binecuvinteaza, Doamne, acest loc si pe toti cei care intra inauntruuu...” bolborosea lupul.
Intrai de-a binelea in casuta. Pe rafturi erau frumos asezate sumedenii de obiecte colorate : ratuste roz cu puf negru, inimioare cu biletele, vibromasoare, sutiene transparente si chiloti din guma de mestecat, Kamasutre iar, la loc de cinste pe ditamai piedestalul, un dildo mare cat o pula de cal ! Oaaaaau ! Am gasit bucuria babei !
Tratai cu Ursul Mare sa-i cumpar dildo, insa imi zise ca Popa Lup l-a rezevat inainte. Doh! Ii spusei Ursului ca-i fac publicitate, ca i-o trimit pe Alba ca Zapada si armata de pitici, ca vorbesc la sedinta Vrajitoarelor despre magazinul lui, numai sa-mi vanda rahatu' ca o sa crape baba ! Pana la urma, Ursul a fost de accord, insa cand sa-mi dea chestia, popa lup se puse pe un bocit de parca i-ar fi murit toata familia de diaree cronica. Incepu sa urle ca el e nesatisfacut, ca lupii din ziua de azi nu mai stiu meserie, ca manastirile sunt pline de sculamentati, ca nevasta-sa e frigida si ca Alba ca Zapada a facut mucegai de la castraveti !
Chiar mi se facu mila de bietul lup. Ce soarta pe capul lui ! Ii zisei ca ne-am putea aranja. L-am invitat la un ceai ca sa discute cu baba conditiile de imprumut... In fine, a acceptat.

Cand am ajuns la baba cu dildo, asta era in culmea fericirii. Mi-a dat o cheie si mi-a zis ca imi daruie cutiuta ! Nu i-am zis nimic de lup, doar nu o sa-i stric ziua !
Am fugit la Bern...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu