duminică, 15 mai 2011

Scufita pamfletara - Boala ca iubire a lui Hristos

Astazi am fost la bunica in padure. I-am dus un cosulet plin cu merinde si o caseta cu Boney M. Ah ! Uitasem sa va spun, bunica mai are si acum radio-casetofonul din '90 si îmi tot zice ca e singura ei consolare de la Mineriade... ca barba n-avea si nici blugi. In fine, îi pun cosuletul pe masa si cand dau sa plec, ce vad ? O scrisoare de la lup.
- Ieeei ! Mamaie acu' tii corespondenta cu inamicul ?
Baba nici macar nu mi-a raspuns. S-a dus direct sa asculte Daddy cool. Asa ca am lasat-o cu tac-su si am luat scrisorica lupului la citit.
Titlul era cam asa :

"Simt boala ca iubire a lui Hristos."
Il stiam pe lup nebun, dar chiar in halul asta, nu. Adica pentru el, boala e iubire. Imi inchipui ce orgie o fi facand lupul asta cu virusii si bacteriile, la cat de nespalat e... Mai departe cica :
"Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat multe boli!"
Si doctorului din sat nu-i ai multumit nesimtitule fiindca ti-a dat un sac de medicamente 100% rambursabile platite din munca mea de postarita. Pai il tai pe doctor daca iti mai da ceva ! Ce sado-mazochist si lupul asta. Un pic mai incolo, lupul vorbeste de unu mai bolnav decat el - o icoana a maladiilor si exemplu de urmat pentru toata haita de canis lupus :
"Cuviosul Batran Porfirie a suferit de urmatoarele boli: infarct miocardic, insuficienta renala cronica, ulcer cu nisa (cu repetate gastroragii), cataracta, herpes zosterial pe fata, dermatida stafilococica pe mana, hernie inghinala (cu dese strangulari), gusa endemica cronica, adenom la hipofiza."
Vai de pula cuviinciosului. A reusit sa manance atat de multa slanina, sa bea atat de multa tuica si sa fumeze o remorca plina de chistoace made in Ucraina ca sa faca INFARCT MIOCARDIC. Si al dracu a scapat !
Dupa aia a avut insuficienta renala cronica ! Sigur a beneficiat si de un inhibator al enzimei de conversie sau de antagonist ai receptorilor de angiotenzina ? Mai stii? 
Eu ma gandesc ca a fost bagat si pe dializa fiindca a reusit dupa aia sa faca si un ulcer cu nisa, o cataracta (la care ochi ? aia din cap sau aia din inima ?) si o viroza cu Varicella Zoster Virus (numai pe fata - ca sa arate bine pentru viitoarele babe care ii vor linge moastele...), iar pe mana DER-MA-TI-DA STA-FI-LO-CO-CICA ! Vai de moastele lui ! Gonoreea ii mai lipsea...
Mai incolo citesc :
"De multe ori ii spun: "Hristoase al meu, iubirea Ta nu are hotar!". E o minune cum de mai traiesc. Printre alte boli ale mele, am si cancer la hipofiza. S-a facut acolo o tumoare care creste si apasa pe nervul optic. De-asta nu mai vad acum. Ma doare infricosator. Ma rog, insa, ridicand Crucea lui Hristos cu rabdare."

Pai bine mai Lupule, daca nu mai vezi, cum dracu ai putut sa scrii scrisoarea asta ? Si daca tot zici ca ai cancer la hipofiza inseamna ca esti atins si de ipotenta... fiindca e unul dintre efecte. Sa dea dracu sa te vad prin padure dupa prospaturi ca praf te fac !
Tot citind condoleantele lupului dau si peste asta :

"Mult folos avem din boli, este de-ajuns sa le rabdam fara cartire si sa-L slavim pe Dumnezeu, cerand mila Lui. Cand ne imbolnavim, problema nu este sa nu luam medicamente sau sa mergem sa ne rugam la Sfantul Nectarie.

Trebuie sa cunoastem si celalalt secret: sa ne luptam pentru a dobandi harul lui Dumnezeu. Acesta este secretul. Despre celelalte ne va invata harul, adica despre cum ne vom lasa in voia lui Hristos."

De aia Lupule ai inchis tu spitalele si ai construit zeci de mii de biserici, ca sa rabde lumea prin rugaciune... ca medici si medicamente kanci ! Pai sa crapi in naos, jigodie ce esti ! Las' ca te prin eu prin padure si pun hengherii pe tine !

3 comentarii:

  1. Sa mor de n-am zis ca sint scrise la misto textele de la preacurviosii. Dar nu, viata bate filmul, de departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si din nefericire, unii chiar isi construiesc viata in functie de textele acelea...

    RăspundețiȘtergere
  3. "Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat multe boli! "

    Valeu, ce cretin.Nu credeam ca exista asemenea idioti.Doar crestinismul te poate face atat de prost.

    RăspundețiȘtergere